Fandom

Looney Tunes Show Wiki

Buntownik bez Rękawiczki

16stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Buntownik bez Rękawiczki - To jeden z odcinków "The Looney Tunes Show"

StreszczenieEdytuj

Bugsowi, przez Daffy'ego kurczą się rękawiczki.

Z kolei, przez Bugsa, Daffy dowiaduje się o znaczeniu swego imienia (oznacza ono idiotę).

Bugs stara się kupić nowe rękawiczki, jednak kasierka mówi mu, że nie ma tych rękawiczek. Królik kupuje czarne rękawiczki, które zmieniają całkowicie jego charakter. Zmienia się psychicznie w zbuntowanego nastolatka. 

Daffy, zmienia imię na "Professor"

Profesor zostaje, zamieniony z prawdziwym profesorem na jakiejś uczelni, na której uczy się Porky.

Cały odcinekEdytuj

Odcinek zaczął się gdy Kaczor Daffy majstrował coś przy swojej platformie paradnej. Porky uczy się. Mówi Daffy'emu że wrócił do szkoły.  Bugs dowiaduje się, że Daffy wyprał jego rękawiczki, a można je prać tylko chemiczne. Rękawiczki się skurczyły . Dowiadujemy się, że Daffy nosi na szyi naszyjnik babci. Dowiadujemy się też, że jego imię to przymiotnik i znaczy pacan . Daffy postanawia zmienić imię. W pizzeri Speedy'ego, Lola dowiaduje się co to tako i burrito po hiszpańsku. Bugs przychodzi do pizzeri.  Lola miała zapasowe rękawiczki z perłami. Bugs ich nie chciał. Lola pomyślała żeby dać te rękawiczki Daffy'emu bo pasują do jego naszyjnika. Bugs poszedł kupić nowe. Daffy i Porky znaleźli książkę imion dla noworodków . Porky zaproponował mu imiona Jan i Jerzy. Daffy mówi, że Porky byłby dobrym Janem. Porky zauważa swojego profesora. Daffy podstanawia zmienić imię na Professor kaczor. Bugs dowiaduje się że w sklepie nie ma rękawiczek których chciał. Prosi o jakiekolwiek. Bugs dostaje czarne rękawiczki bez palców dla motocyklistów. Dowiaduje że Daffy zmienił imię na Professor kaczor. Bugs poszedł zrobić sobie tatuaż. Daffy podwiózł Porky'ego do jego uczelni. Professor Johson poprosił Daffy'ego aby go zastąpił. Bugs poszedł do pizzeri Speedego, ale ten go wyrzucił. Bugs kupił sobie motor .Kiedy jeździł spotkał kojota Willego i Strusia Pędziwiatra. Bugs podjechał pod uczelnię, gdzie Daffy zastępował profesora Johsona. Ale ten go wygonił. Potem pojechał po Lolę, Która była u rodziców. Tato Loli zabronił jej się spotykać z Bugsem. Bugs pojechał do domu. Daffy sprawdzał kartkówki. Powiedział Bugsowi żeby przyszedł na zajęcia o 8:00. Następnego dnia wybiła 8:00 ale Bugsa nie było. .Porky był zdziwiony. Po lekcjach Bugs i Daffy rozmawiali. Porky zabrał ich ubrania. Lola się ubrała na motocyklistkę, ale Bugs przyjechał swoim autem i powiedzial  że sprzedał motor: okazuje się że motor kupiła Tina, A Daffy ubrał naszyjnik i rękawiczki od Loli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki