Fandom

Looney Tunes Show Wiki

Królik Bugs

16stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
Królik Bugs
Lt bugs 174x252.png
Płeć Mężczyzna
Zawód Wynalazca (odc. Kicha fortuny), Kierownik pizzerii (odc. Na niedzielne wypady)
Śpiewane piosenki 1
Przyjaciele Kaczor Daffy, Porky, Lola, Speedy, Wiedźma Lezah, Tina Russo, Tazz
Dubbingowany przez Tomasz Kozłowicz (PL)

Jeff Bergman (ENG)

Królik Bugs (ang. Bugs Bunny) - fikcyjna postać występująca w serialu Looney Tunes Show.

CharakterystykaEdytuj

Królik Bugs jest jednym głównych bohaterów serialu. Jego charakter można opisać jako sympatyczny, miły, koleżeński, uczynny i zazwyczaj przyjaźnie nastawiony do innych. Jest też jednym z najbardziej inteligentnych i zrównoważonych postaci w serialu.

Okazuje się również być bardzo dobrym przyjacielem, zarówno dla Kaczor Daffy jak i innych. Dowodem tego jest fakt, iż znał wszystkie odpowiedzi na temat Daffy'ego w teleturnieju "Kumple". Oczywistym przykładem jest również fakt, że pozwala Daffy'emu mieszkać w swoim domu już przez ponad pięć lat. W stosunku do innych również jest zazwyczaj przyjaźnie nastawiony. Starał się również długo znosić męczące zachowanie Loli czy Yosemite Sama.

Bugs jest również bardzo inteligentną i pomysłową postacią. Świadczy o tym chociażby fakt, iż to on jest twórcą i pomysłodawcą obieraczki do marchwi jak dowiadujemy się w odcinku Kicha fortuny. Oprócz tego pod koniec rzeczonego odcinka udaje mu się nawet stworzyć wehikuł czasu. Często również stara się powstrzymać negatywne w skutkach wybryki Daffy'ego. Choć zdarza się, że przecenia swoje możliwości, jak na przykład w odcinku Półka, gdzie uszczęśliwiony Nagrodą Nobla, wydaje mu się, że może zrobić praktycznie wszystko.

Bugs jest także niezwykle uczynnym i hojnym bohaterem. Dowodem na to jest odcinek Frytki, gdzie przekazuje całą swoją zdobytą fortunę organizacji charytatywnej. Oprócz tego często pomaga innym bohaterom w trudnych sytuacjach.

HistoriaEdytuj

Bugs nigdy nie uczęszczał do szkoły średniej, jak ujawnił w Zjazd Absolwentów . Zamiast tego Bugs służył jako tymczasowy prezydenta Meksyku, żołnierz. Był także astronautą, sławnym aktorem, kowboj, oraz rozgrywającym w futbolu.Dawniej Bugs mieszkał w króliczej norze, w samym środku lasu. Jej wyposażenie stanowił tylko fioletowy fotel, lampa i podnóżek. Później Bugs stał się wynalazcą obieraczki do marchwi i przeniósł się na przedmieścia, gdzie kupił piękny, duży Dom. Mieszka z Daffym od ponad pięciu lat. Jest właścicielem pizzerii, ale zajmuje się nią Speedyr.

Wygląd i ubiór Edytuj

Bugs jest wysoki i szczupły. ma szare futro.który ma dość dużą.Królik ma naprawdę duże stopy, które przynoszą szczęście (odc.Frytki).

Podobnie jak Daffy, nie nosi ubrania, oprócz swych białych rękawiczkach, których ma naprawdę dużo w szafie. Rękawiczki, które nosi świadczą o jego charakterze. Na codzień Bugs nie nosi ubrań, zakłada je np. na specjalne okazje m.in gdy idzie do restauracji.

CiekawostkiEdytuj

  • Bugs obchodzi urodziny 27 lipca.
  • Jego wzorem do naśladowania jest Grucho Marx.
  • Ulubioną Muzyką Bugsa jest Smooth Jazz.
  • Jego ulubionym świętem jest Święto Dziękczynienia.
  • Królik jest uzależniony od kawy (odc.Glina po Służbie)
  • Możliwe, że Bugs jest Batmanem (odc.Zjazd Absolwentów)

GaleriaEdytuj

Dom Królika Bugsa. Bugs na motorze. Bugs ratuje Sama.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki