FANDOM

Królik Bugs
Lt bugs 174x252
Płeć Mężczyzna
Zawód Wynalazca (odc. Kicha fortuny), Kierownik pizzerii (odc. Na niedzielne wypady)
Śpiewane piosenki 1
Przyjaciele Kaczor Daffy, Porky, Lola, Speedy, Wiedźma Lezah, Tina Russo, Tazz
Dubbingowany przez Tomasz Kozłowicz (PL)

Jeff Bergman (ENG)

Królik Bugs (ang. Bugs Bunny) - fikcyjna postać występująca w serialu Looney Tunes Show.

CharakterystykaEdytuj

Królik Bugs jest jednym głównych bohaterów serialu. Jego charakter można opisać jako sympatyczny, miły, koleżeński, uczynny i zazwyczaj przyjaźnie nastawiony do innych. Jest też jednym z najbardziej inteligentnych i zrównoważonych postaci w serialu.

Okazuje się również być bardzo dobrym przyjacielem, zarówno dla Kaczor Daffy jak i innych. Dowodem tego jest fakt, iż znał wszystkie odpowiedzi na temat Daffy'ego w teleturnieju "Kumple". Oczywistym przykładem jest również fakt, że pozwala Daffy'emu mieszkać w swoim domu już przez ponad pięć lat. W stosunku do innych również jest zazwyczaj przyjaźnie nastawiony. Starał się również długo znosić męczące zachowanie Loli czy Yosemite Sama.

Bugs jest również bardzo inteligentną i pomysłową postacią. Świadczy o tym chociażby fakt, iż to on jest twórcą i pomysłodawcą obieraczki do marchwi jak dowiadujemy się w odcinku Kicha fortuny. Oprócz tego pod koniec rzeczonego odcinka udaje mu się nawet stworzyć wehikuł czasu. Często również stara się powstrzymać negatywne w skutkach wybryki Daffy'ego. Choć zdarza się, że przecenia swoje możliwości, jak na przykład w odcinku Półka, gdzie uszczęśliwiony Nagrodą Nobla, wydaje mu się, że może zrobić praktycznie wszystko.

Bugs jest także niezwykle uczynnym i hojnym bohaterem. Dowodem na to jest odcinek Frytki, gdzie przekazuje całą swoją zdobytą fortunę organizacji charytatywnej. Oprócz tego często pomaga innym bohaterom w trudnych sytuacjach.

HistoriaEdytuj

Bugs nigdy nie uczęszczał do szkoły średniej, jak ujawnił w Zjazd Absolwentów . Zamiast tego Bugs służył jako tymczasowy prezydenta Meksyku, żołnierz. Był także astronautą, sławnym aktorem, kowboj, oraz rozgrywającym w futbolu.Dawniej Bugs mieszkał w króliczej norze, w samym środku lasu. Jej wyposażenie stanowił tylko fioletowy fotel, lampa i podnóżek. Później Bugs stał się wynalazcą obieraczki do marchwi i przeniósł się na przedmieścia, gdzie kupił piękny, duży Dom. Mieszka z Daffym od ponad pięciu lat. Jest właścicielem pizzerii, ale zajmuje się nią Speedyr.

Wygląd i ubiór Edytuj

Bugs jest wysoki i szczupły. ma szare futro.który ma dość dużą.Królik ma naprawdę duże stopy, które przynoszą szczęście (odc.Frytki).

Podobnie jak Daffy, nie nosi ubrania, oprócz swych białych rękawiczkach, których ma naprawdę dużo w szafie. Rękawiczki, które nosi świadczą o jego charakterze. Na codzień Bugs nie nosi ubrań, zakłada je np. na specjalne okazje m.in gdy idzie do restauracji.

CiekawostkiEdytuj

  • Bugs obchodzi urodziny 27 lipca.
  • Jego wzorem do naśladowania jest Grucho Marx.
  • Ulubioną Muzyką Bugsa jest Smooth Jazz.
  • Jego ulubionym świętem jest Święto Dziękczynienia.
  • Królik jest uzależniony od kawy (odc.Glina po Służbie)
  • Możliwe, że Bugs jest Batmanem (odc.Zjazd Absolwentów)

GaleriaEdytuj

Dom Królika Bugsa. Bugs na motorze. Bugs ratuje Sama.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki