FANDOM

Beznazwy

Lola Kobieta Chłopak:Królik Bugs Przyjaciele:Tina Russo,Królik Bugs,Kaczor Daffy

UsposobienieEdytuj

Lola jest sympatyczna i zabawna. Często wpada w kłopoty, ale zawsze sobie radzi. Jest pomocna i zawsze gotowa na przygodę. Uwielbia się wygłupiać. Jest miła w stosunku do swoich przyjaciół i Rodziny. Dobrze zna się na modzie. Króliczka jest dość szalona.

WyglądEdytuj

Lola ma długie uszy związane w kucyka i blond grzywkę nad oczami, wielkie oczy z długimi rzęsami. Króliczka ma kremową skórę i puszysty ogonek. Lola ma wystające białe zęby. W pierwszym sezonie miała fioletową sukienkę na ramiączkach, w drugim sezonie ma taką samą sukienkę w kolorze niebieskim.

PrzyjacieleEdytuj

Lola ma wielu przyjaciół, ponieważ jest przyjacielska. Jednak największą uwagę skupia tym 5 przyjacielom: Królik Bugs, Tina Russo, Kaczor Daffy, Prosiak Porky, Speedy Gonzales.

RodzinaEdytuj

Do rodziny Loli należą: Walter oraz Patricia

WadaEdytuj

Lola bywa gadatliwa, tak bardzo że czasami nie pozwala dojść do słowa. Najbardziej irytuje to Królik Bugs. Gdyż czasami niema on nic do powiedzenia podczas ich wspólnego spotkania w Pizzaribie. Drugą wadą Loli jest to że bywa czasem niezdarna.

ZwiązekEdytuj

Lola jest z wiązku z Królik Bugs. W pierwszym sezonie była w chwilowym związku z Peppe- organizatorem wesela.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki