Fandom

Looney Tunes Show Wiki

Speedy Gonzales

16stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Speedy Gonzales
Lt speedy 174x252.png
Płeć Mężczyzna
Zawód Kierownik Pizzarriby,

Instruktor Tańca (odc.Szkoła Piękna)

Śpiewane piosenki 3
Przyjaciele Bugs,

Lola, Speedy i Daffy - relacje, Speedy i Porky - relacje

Dubbingowany przez Tomasz Kozłowicz (PL)

Fred Armisen (ANG)

Mike Smith (ANG, tylko w Serowy Bandyta )

Speedy Gonzales - fikcyjna postać występująca w serialu Looney Tunes Show

CharakterystykaEdytuj

Speedy jest pierwszoplanową postacią w serialu. Jest bohaterem pozytywnym. Speedy jest bardzo pomocny i często udziela porad, szczególnie Porky'emu. Często tłumaczy innym, że źle postępują (odc. Kumple).

Speedy mieszka w norze, w Domu Bugsa, pod lodówką, lub w szafie. Nie jest kłopotliwym lokatorem. Pewnego razu Lola postanowiła urządzić mu mieszkanie, lecz on z powrotem powrócił do dawnej nory.

Speedy jest meksykaninem i mówi z hiszpańskim akcentem. Kiedyś jego marzeniem było prowadzić własną restaurację (odc. Na Niedzielne Wypady). Marzenie spełnił Bugs. 

Speedy często staje po stronie innych, m.in irytuje go jak ktoś kogoś nie szanuje. Speedy' emu był wściekły na Daffy'ego, za to, że ten przysłał mu e-maila (odc.You've got Hate Email).

HistoriaEdytuj

Speedy jest myszą. Pochodzi z meksyku. Jego matką jest Rosalita Gonzales. W rodzinnych stronach nazywany jest "Serowym Bandytą", gdyż jest najszybszą Myszą, okradł innych w nocy z sera i dawał go biednym  (piosenka Serowy Bandyta).

Wygląd i UbiórEdytuj

Speedy zawsz nosi białą bluzkę i spodnie. Na szyi widnieje czerwona apaszka, a na głowie charakterystyczny, meksykański kapelusz.

Speedy Gonzales ma brązową sierść, czarne włosy i długi, na końcu zakręcany ogon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki