FANDOM

Do zasad musi stosować się każdy użytkownik - zarówno zarejstrowany, jak i nie, oraz użytkownicy z dodatkowymi uprawnieniami. Bez obaw jeśli stosujesz się do zasad nie będziesz ukarany.Jeśli nie będziesz się stosował do zasad  dostaniesz ostrzeżenie, lub w innym przypadku administracja podejmie poważniejsze kroki.Regulamin obowiązuje tylko na LTS wikii.

Treść Regulaminu

  1. Każdy użytkownik edytujący na tej wikii potwierdza znajomość regulaminu.
  2. Administracja zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu w celu jego poprawek, a użytkownika obowiązuje zapoznanie się z jego jak najbardziej aktualną wersją. Administracja zobowiązuje się także do poinformowania o aktualizacji użytkowników.
  3. Przestrzegamy zasady netykiety obowiązującej na łamach całego Internetu, w tym: nie przeklinamy, nie spamujemy, nie grozimy innym użytkownikom i staramy się zachować kulturę.
  4. Na wiki należy pisać jedynie o oficjalnych materiałach dotyczących serialu The Looney Tunes Show.
  5. Administracja nie może blokować za coś, czego w regulaminie nie wspomniano, chyba że użytkownik otrzymał wcześniej stosowne upomnienie i ostrzeżenie.
  6. Strony użytkownika są jego własnością i nikt nie powinien ich edytować bez jego własnej zgody. Jeżeli widzisz gdzieś jakieś błędy powiedz mu to na tablicy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki